Számla ellenőrzés, számla státuszok

Főoldal

A számlák kifizetésének egyik feltétele, hogy hibás adatok ne kerüljenek a számlára.
Ennek érdeklében az elektronikus számlarendszerünkben ellenőrzünk számos számlaadatot.

Számla ellenőrzés (alapellenőrzések)
  • Szállító adatok ellenőrzése
  • Számszaki ellenőrzés
  • Bankszámla szám ellenőrzés
  • Adószám ellenőrzés

Kiegészítő ellenőrzések igény szerint (opcionális ellenőrzések, funkciók)

Lehetőség van:
  • a vevő adatok ellenőrzésére
  • a számlaadatok összevetésére a kártyás authorizáció adataival
  • a számlaadatok összevetése a megrendelés, a szerződés vagy a szállítólevél adataival
  • az egészségpénztári számlák esetében megnevezés és KSH szám szerint ellenőrzésére
  • az egyes termékek finanszírozhatóságának ellenőrzésére
  • a számlatételek kontírozására
Az ellenőrzést követően kerülhet sor a számlaigazolásra.


Számla státuszok

Fontos, hogy a számla kibocsájtójának naprakész információi legyenek a számla állapotával kapcsolatban.

Elektronikus számlarendszerünkben használt alap státuszok a következők:
  • Érkeztetve
  • Kézbesítés sikertelen
  • Befogadva/elutasítva (indoklás)
  • Hibás, javításra került
  • Fizetve



Vissza

Elektronikus számla Hírek

  • Új videók
    Az EPeR és az MSePrinter oldalakon új videók láthatók.
  • EPeR
    Lassan megjön a tavasz, de mi már MOST a legfrissebb EPeR-rel kedveskedünk Önöknek!
  • MSePrinter
    ELKÉSZÜLT! Megrendelhető Katt ide!
  • AKCIÓ
    Nézze meg 2013-as AKCIÓS ajánlatunkat!

Elektronikus számla referenciák

Tekintse meg referenciáinkat

Partnereink