Elektronikus számla

Főoldal

Elektronikus számlázás előnyei:

  • Nincs papírmunka, nincs hosszadalmas postázás, nincs postaköltség.
  • A pénztárnak 5 napon belül utalnia kell a számla ellenértékét.
  • A telefonos, vagy Webes engedélyeztetés esetén, a MediSmart automatikusan előállítja a számlát és egy munkanapon belül küldi a pénztárnak.
  • A kártyás fizetés esetén, néhány adat megadását követően (a vásárlási tételek, teljesítési időpont, authorizációs kód) telefonon keresztül, vagy faxon, vagy e-mail üzenetben, a MediSmart indítja a számlát az EP felé.
  • Nem szükséges külön számlaadat feladás az egy POS - egy szolgáltatás típusú szolgáltatóknál.
  • Megszűnik az állandó érdeklődés a számla befogadása és az utalások iránt. A Szolgáltató visszajelzést kap a számla befogadásáról és az átutalásokról az Egészségpénztártól.
  • A törvényi előírásoknak megfelelően a MediSmart archiválja a számlákat és biztosítja a számlákhoz való pontos, precíz hozzáférési lehetőséget.
  • Az egészségpénztári rendszer dinamikus fejlődése mellett a MediSmart Elektronikus Számlarendszerének köszönhetően csökken a számlaadminisztráció volumene, kockázata, nő a szolgáltató partner szakmai feladatokra fordítható ideje, nő a pénztártagok elégedettsége és végül, de nem utolsó sorban, mindezek következtében:

Több bevétel, több eredmény!



Vissza

Elektronikus számla Hírek

  • Új videók
    Az EPeR és az MSePrinter oldalakon új videók láthatók.
  • EPeR
    Lassan megjön a tavasz, de mi már MOST a legfrissebb EPeR-rel kedveskedünk Önöknek!
  • MSePrinter
    ELKÉSZÜLT! Megrendelhető Katt ide!
  • AKCIÓ
    Nézze meg 2013-as AKCIÓS ajánlatunkat!

Elektronikus számla referenciák

Tekintse meg referenciáinkat

Partnereink